pátek 25. března 2016

Autorské látky

Takhle vypadal návrh a tahle dopadl digitální tisk.
Tři vzory OK, tedy co se tisku týče i když barvy na tmavé verzi mě trochu zklamaly, hlavně na tu královsky modrou tečku uprostřed jsem se těšila. Nevím čím to, jestli tiskárnou nebo to nějak souvisí s teorií barev... Růžová vyšla dobře.
Jeden vzor ze čtyř pro mě z neznámých důvodů má po krajích drobné vady. Přehyby, kde chybí tisk, chjo. Použít se to dá, ale do prodeje jako metráž to není. Za mě tedy ne. Je to ten tmavý drobný.
Krom toho i přes nejistotu v kvalitě jsem chtěla ještě vyzkoušet tisk na popelín, bohužel dodavatel zrušil z technických důvodů tisk pod 50m. Možná vysvětlení drobných vad.
Opět hledám, zkouším dalšího dodavatele. Strašně si přeji českého, ale přiznávám, že už jsem začala pokukovat i v Německu, tam jsem objevila i tisk na bio, což mě hodně láká... jenže...
Chtěla bych látky lokální v super kvalitě, ideálně bio :)












Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)