středa 24. února 2016

Marodi, co s nimi - svět kostiček

Věřím, že nemoci nejsou jen tak. Věřím, že nás na něco upozorňují. Věřím, že děti, když jsou nemocné potřebují mámu (hlavě v počátcích nemoci). Věřím, že si tělo ve většině případů dokáže pomoci samo. Nejsem ortodoxní, vím, že někdy se nejsme schopni rychle naladit na správnu vlnu a je potřeba i  nějaký ten lék... Primárně homeopatika, v krajních případech klasická medicína.
Díky dětem, že jsme se dokázali posunout tam, kde jsme. Díky, že nás posouvají a vrací k základům.

Jedna z aktivit při posledním marodění  ...
Žijeme doma trochu světem kostiček a hvězdných válek a tak když už se marodilo a já měla ještě ty narozeniny, koupila jsem časák Score speciál Minecraft, takový trochu zajíc v pytli, neb byl celý zavařený v igelitu :)

Má úspěch, veliký. Aktuálně i ve škole, dokonce pí učitelky povolily z něj číst v rámci čtení ve výuce... Šíma ho má v týdenním plánu na tento týden, 10 stránek. Dneska koloval po třídě, asi ho má v plánu více dětí :))

Nepatrný náhled:

Dream job, centrum vývoje lega, celý den si hrát, místo schodiště mít skluzavku... pak zavolat děti na otestování... Já raději ale ty moje látky...





 Hm, že by...


Poučné, kolik že to je vlastně těch 21 milionů, dvě České republiky...


Jak se setkat s Bohem kostiček :)


 rada nad zlato...


Druhý odstavec někde uprostřed: "A vaše mamka si pořád myslí, že videohry k ničemu nevedou, co?"
Šimča k tomu ještě dodal: "A ty mi to ještě čteš!"



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)