středa 10. února 2016

Má v tom jasno... kapsičkování po druhé

Šimča, když byl nemocný...
Š: "Mami, já se těším na zítra"
Já: "Že ti bude líp nebo proč?"
Š.: "Já se těším na každý den!"

Šimča, první den ve škole po nemoci, vracíme se okolo 18té z kroužku.
Já: "Nejsi moc unavený, nebylo toho na tebe dneska moc?"
Š: "Ne, dneska byl suprovej den!"
Já: "Ses těšil už na kluky a bylo elektro, viď... nebo proč?"
Š: "Každej den je suprovej"

Radost!


Materiál

Začíná se to rýsovat, ryze české materiály (téměř, látečky rozhodně)

Vrchní látka sýkorková by myyna, obchůdek na fleru tady.
Červená  český kanafas (ten já ráda:).
Podšívka, srdíčková z české La Linea (u nás v Jihlavě se dá koupit v Prioru).
Vyztuženo silným ronofixem  (140+18 g/m2), koupen na Látky pro vás.
Zip z Prioru

Rozměry  šířka u zipu 28 cm, šířka dna 17, hloubka dna 10 cm, výška 19 cm


Červená jim sluší.











4 komentáře:

  1. sýkorkám ta červená opravdu moc sluší. a srdíčka vevnitř, to je bájo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Dlouho jsem přešlapovala co k nim, žlutá, růžová, jakmile to seplo na červenou byla jasno :))

      Vymazat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)