čtvrtek 4. února 2016

Kapsičkování...

posledních dní. Chvilky opravdu urvané.
Děti byly nemocné, tak dlouho pořádně nemarodili, že jsme z toho byli trochu rozhození. Chvílemi jsem si přišla zase jako na mateřské. Vymyslet činnost, aby byla zábavná, přitom trochu vzdělávací, tvořivá a zklidňující, i když v prvních dnech byly marodi až moc klidní, až nehybní. Znovu jsem si uvědomila, že děti potřebují hlavně klid, mámu, pozornost, lásku. Tělo si dokáže často pomoci samo. Potřebuje výše zmíněné a čas.


V práci mě čeká audit a revize projektů, takže prezentace, prezentace, přípravy, ladění, ale jo, pradoxně mě to i baví. Hlavně to odškrtávání v "to do listu" :) I když bez mučení, dokážu si život představit docela dobře i jen s těmi látkami, šitím, jehlicemi a pastelkami :) Hlavně když je všeho přespříliš, stresu, práce...

Focení s kocourem nebylo v plánu, jenže on měl potřebu si vždycky k tý taštičce lehnout :) Nakonec  fotky s ním nejlepší. :)


 
Materiál
  • Vrchní látka, moje autoraká Nebe na zemi, (Pokud bude dotisk, tak nejdříve v březnu, uvidíme, jak dopadne zkušební tisk viz tady.)
  • Vyztuženo silným ronofixem  (140+18 g/m2), koupen na Látky pro vás.
  • Zip 35 cm, Prior
  • Podšívka prehistorická, myslím, že jsem z něčeho podobného měla v první třídě sukni s obřími kapsami a odepínatelnými kšandami, jen ve žluté :)

Rozměry: šíře u zipu 33 cm, dolní šíře 23 cm, výška 16 cm, hloubka dna 10 cm

Střih od oka, jak mi to ladilo a vycházel vzor, hlavně u šířky.




Nenažehlovat výztuhu na přídavky pro švy, můj poslední objev. Super, krásně sedí, drží, šije se. Jen ten zip je nutné si s horním okrajem poladit.
Inspirováno tady.  Jiný tvar a odšité rohy.
Otvor pro otočení nechávám po straně u konce zipu místo dole. Příjde mi  to takové čištší, méně viditelné než na dně a také z praktických důvodů. Jak říkal kolega v práci, nedrží se tam tak prach. :) Ano, po pár letech jsem zjistila, že jeden z kolegů v práci má vystudovanou textilku v Liberci, umí šít, dělat střihy. Nikdy bych to do něj neřekla, tváří se jak největší drsňák. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)