pondělí 22. února 2016

Dárky pro pra...

aby to potěšilo, aby to neposlali hned dál, aby to bylo opravdu pro ně..., hm.


Prababička: "A příště toho tolik nekupujte!"
Já:                "Ale my jsme toho moc nekoupili.
                     Jen Merci čokoládky a takovou kapsičku a ten kámen (od Šimči, co našel v Chorvatsku:))"
Prababička: "A ta kapsička byla od vás. Já si říkala, od koho je :))
Já:                "Do kabelky na drobnosti."
Prababička: "No já  mám v kabelce ještě takovou, co jsem nosila za svobodna.
                      Vždycky ji omeju, ale už je u zipu taková ošklivá...
                                           
Tak snad trefa :)...




Materiál:
vrchní: krásná designovka (biobavlna) od Eloise Renouf pro Cloud9Fabrics, koupeno na Kdotokdyslyšel
podšívka:  puntík,  bavlněné plátýnko od české La Linea (u nás v Jihlavě mají v Prioru)
Vyztuženo silným ronofixem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)