středa 24. února 2016

Další skrytá za závojem


Proč já se celý život vyhýbala látkám se zvířátky?
Sukénku si u mě objednala Petra, krásnou látku vybrala a nádhernou zpětnou vazbu mi poslala. :)

Dobrý den Šárko,
balíček už dorazil a sukýnka je opět dechberoucí! Moc se mi líbí a musím přiznat, že jste mě zelenou gumou v pase překvapila, já tipovala tmavě modrou nebo růžovou, ale ta zelená vypadá ohromně :-). Samotná látka je překrásná, ale s tou tylovou vrstvou má úpně jiný šmrnc ... prostě jsem zas tak nadšená a mám obrovskou radost. A sedí mi perfektně.
Moc Vám děkuji za další úžasný obchůdek, snad bude konečně jaro a já si budu moc sukýnky denně na střídačku do sytosti užívat :-).
Krásné, pohodové a šťastné dny, Petra

Fotky jsou příšerné. Šila jsem do noci, za rozbřesku vyfotila a zabalila, v domě šero, venku mokro a bláto a času nebylo nazbyt :)






Materiál
PB Love In Bloom koupena u Látky Hortenzie,
tyl v Prioru,
barevná guma šíře 5 cm koupena v obchůdku Látky-šití 

obdoba této 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)