čtvrtek 7. ledna 2016

Koš nebo charita - softshellky

Jsem tak hrdá na sebe, že jsem je nehodila do koše ani do pytle pro charitu, protože bych sebe nikdy nepřesvědčila, že to bylo z touhy někoho obdarovat.
Škoda jen, že jsem je nevyfotila, jak vypadaly minulý pátek večer.
Hrůza, hrůzoucí, nic tak nepovedenýho se mi dlouho nepovedlo.:)
Byly příšerný. Aplikaci jsem přišívala asi na destkrát, stroj skákal, k dokonalosti stehu měl daleko. Rovný steh, cik cak steh, vyměnit nit, vyměnit jehlu, napnutí nitě... Nakonec jsem to objela dvakrát řádně hustým cickcakem dokola v přesvědčení, co se nepovedlo v prvním kole, překryje to druhé a tentokrát vyhraju já.  Snažila jsem se přesvětčit, že je to hustě dobrý a anarchie je in, i když v kombinaci se zbytkem, který vypadal spíš roztomile dětsky (o co už u nás nikdo nestojí) to bylo příšerný.
Pas byl moc vysoký, ke zbytku divně barevný.  Guma v něm lítala.
Aplikace příšerná.
Velikost by sedla tak dva roky zpátky. 
Střihla jsem to podle mého nejoblíbenějšího střihu, nevím na co jsem myslela, ale zapomněla jsem, že ten střih je na 5 roků a Š už má o dva a půl roku víc. Zapomněla jsem střih dole rozšířit, aby šel líp přes zimní boty.

Jediné, co jsem považovla za povedené byly švy, žluté na černé, perfektně prošitý. Tedy do doby než je uviděl budoucí majitel.


Š: "To tam zůstane?"přejížděl prstem po švu.
Já: "Dobrý ne, efektní."
Š: "Já to tam nechci, mně se to nelíbí."
Já: "Já jsem myslela, že se ti to bude líbit, je to takové zvýraznění, oživení."
Š: "Já to tam nechci, měla ses zeptat"
Hm, měla.

Tak jsem kalhoty pěkně složila, zhasla stroj a šla spát. Ráno, co se dalo odstřihnout, odstřihla, zbytek poctivě odpárla, vypárala. S klidem a pokorou začla znova.

... 
(teď hraje hudba, film pokračuje beze slov hlavní hrdina maká, jako v každém správném filmu ...) 


Š: "Ty jsou perfktní, ty jsou suprový, ty jsou nejlepší :)"
Uff.

 



 


Materiál
  • zimní softshell (Černý spotřeba 1m na velikost 128, pokud nechcete dole nastavovat, chce to dýlku kalhot + přídavky na švy. Zelený zbytek z těchto.), koupeno na Unuo
  • guma šíře 5cm
  • staré černé tílko na tunýlek do pasu (sedmero životů)
  • ČERNÉ nitě




PS pro mě: zařadit do kategorie very very slow fashion, kategorie DIY šití se vyplatí tentokrát vynechat, hlavně nepřepočítavat čas na peníze, kategorie výtěztví povolena, rozhodně kategorie dobrý pocit :))) hodnota věci tentokrát nevýčislitelná... :)

4 komentáře:

  1. Na tu šílenou práci jsou krásné a hodnota opravdu nevyčíslitelná.Tak snad je majitel spokojen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, nadmíru spokojen, už je otestoval i v terénu :)

      Vymazat
  2. Ono se to tak někdy sejde... ale když má člověk odvahu a nevzdá to, většinou z toho nakonec vzejde velmi oblíbená a dlouho nositelná věc:-) Jsou moc hezké a popravdě, nenapadlo by mě je jen tak takhle zkombinovat, fakt super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak nevzdat to:)) Ta kombinace vzešla tak trochu z nutnosti je rozšířit a když už tak trochu zpestřit, ale zase aby nic světlého nebylo v místech kde je nejvíc bahna :)))

      Vymazat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)