sobota 26. prosince 2015

trikot, dres, bodýčko

Dva dny před Štědrým dnem, měla jsem spíš leštit kuchyňskou linku a ne se pouštět do trikotu.

Pruží, klouže, niť se trhá, stroj dává najevo, že je jen obyčejný a na nablejskané napružené frajery není zvědavý.
Trochu jako u prvního porodu, člověk si říká, už nikdy více a jak je hotovo, vše zapomenuto a obrovská radost :)




Sedí jako ulitý.

Val si tolik přála "nějaké bodýčko". Douho jsem slibovala, že koupím látku, pak že ji musíme vybrat spolu. Konečně v pondělí jsme se rozhodli vyměnit plnou čekárnu na kožním za látku na bodýčko. (Léčit se dá různě :))
Pak už nebylo úniku, musela jsem hned ke stroji a šít a šít, dokud nebylo hotovo. Od té doby by ho nosila pořád. Přesvědčit ji, že to opravdu není vhodný materiál na celodenní nošení je hodno medaile za nejpepší herecký výkon.

Materiál: rozhodně úplet, směs PAD (nebo polyester) a elastan (nebo lycra), pružný v obou směrech
Ten náš objevila Val v Prioru ve zbytcích, poklad za 80 Kč :)

Střih volně ke stažení  tady, velikosti 104 -158 (4 - 13 let)

Jak všívat gumu okolo nožiček a výstřihu tady nebo tady.







2 komentáře:

  1. Už, jsem to viděla na FB v šikulících, Ale tady je to lépe vidět. Je to paráda a jenom s obyč. strojem, super!!

    OdpovědětVymazat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)