úterý 1. prosince 2015

Hřeším...

Ano, hřeším na blog, je to tak.

Virtuální svět však plním. Rozhoupala jsem se a otevřela obchůdek na fleru. Nakoukněte.

Aktuálně se má tvořivá hlava vznáší mezi autorskou metráží, šitím různých taštiček, kapsiček, dokončováním tlusťoučkých pletenin a  stále mě lákají kabátky, hodně lákají...



No a ty vánoce se mi tam letos nějak nehodí. Ale jo, bude dovalená, dlouhá, doufám. Úklid jsem aktuálně odsunula těsně před vánoce. Základ udržujeme, a pak to vezmem sakumprásk i do detailů a "celoročně zanedbávaných koutů".
S dárkovými seznamy jsem tento týden pohla, část odfajfkována uf :)

Seznamy, seznamy a seznamy tak to mě teď drží, abych se neztratila -  co, kdy a kde :)
GTD, weekly review a  platforma Doit.im,  používám už nějaký ten rok.

S nějakým tím pořádným novým návodem, to vypadá nejdřív na / po vánocích, i když možná sýkorky přiletí už brzy ve výpravném módu.

Autorské látky budou, plánuji dotisk a pár novinek, k mání realisticky až po novém roce. Kdo nezaznamenal, koukněte na fler, nebo na fb, část jich tam je... část jsem zkonzumovala já a část je zatím v utajení :)


Mějte krásné dny!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)