čtvrtek 17. září 2015

DIY podzimní kabát



Za tropických teplot, kdy se nedalo venku ani dýchat, jsem se v chladu pracovny  pustila do podzimního kabátku. Krásně se šilo.
Jednoduchý střih z Burdy.  Bohužel jsem si nepoznamenala číslo a na internetu jsem kabátek nebyla schopna dohledat, asi to byl hodně starý výtisk, byl z knihovny. 



Dlouho jsem si chtěla ušít něco s pořádným límcem. Moje premiéra, kabátková i vlněný materiál.
Šlo to opravdu krásně, lehce, užívala jsem si to.  Jak já nerada žehlím, tady jsem si rozžehlování švů přes mokrý hadr řádně vychutnávala… 
Nejspíš nostalgie? Doma jsme měli letité zašedlé plátýnko, přes které se žehlilo než ho vytlačily napařovačky. 
A pak, žehlička, dovedla kabátek k dokonalosti. 

Materiál
Směsová vlněná látka (koupeno v Prioru) – moc příjemná na šití
Spotřeba  šíře 150 cm -  2,20 m
Střih chce látku s pěknou rubovou stranou.





9 komentářů:

  1. krása, taky se na kabát odhodlávám a podobný střih je teď v nejnovější burdě pro plnoštíhlé...ale co budu (a kdy vůbec) šít ještě nevím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji... hlavně že jednou bude :)) Já střih vytáhla taky už před rokem, z jara koupila látku, v létě ušila a konečně snad i vyrazím :)))

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný, neprodala byste střih? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, obdobný střih je tady
      http://www.burdastyle.com/pattern_store/patterns/belted-wrap-coat-102012
      Já mám vytažený střih ve velikosti 40... z nějaké starší burdy z knihovny...

      Vymazat
    2. Děkuji, na tento jsem se dívala, jen si nejsem jistá, jak se s tím pracuje, je tam ke stažení v PDF, znám práci jen s klasickými papírovými střihy :-)

      Vymazat
    3. Většinou jdou střihy v PDF vytisknout na A4 na klasické tiskárně, pak se musí složit, slepit dohromady... zkušenost s pdf z Burdy ale taky nemám...

      Vymazat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)