čtvrtek 20. srpna 2015

Divočina - DIY kimono



V Jihlavě zbyl už jen jeden jediný kamenný obchod s látkami, PRIOR. Bohužel výběr a kvalita je různá. Většinou směsové látky,  hodně polyesterové, hodně Čína… ach jo.
E-shopy jsou skvělé, ale někdy si to člověk prostě potřebuje osahat, omačkat… přivonět. 
Kilometry látek a nebylo tam nic, co by se mi hodilo, z nouze jsem si nakonec koupila… divočinu. Měly to být šaty,  už ani nevím proč nakonec na ně vloni nedošlo. Asi přišel podzim moc rychle :)
Když jsem letos látku obmotala kolem sebe, bylo toho moc, ztrácela jsem se v té divočině.  Motala jsem, přehazovala, zahrnovala, nejlépe z toho vyšlo kimono.


Přišlo mi moc jednoduché. Já to tak mám, když je něco moc jednoduché, moc tomu nevěřím a hledám v tom nějaký zásek. Bloudila jsem po internetu, prošmejdila všechna možná kimona a volné svetříky, nakonec přeci jen zvítězila  má původní idea. Minimální zásah do látky, obměnám dveře otevřené :) Nic jednoduššího už asi není, pak už asi opravdu jen obmotat a zavázat.







Hotovo.
Moje spotřeba: šíře 140 cm x délka 120 cm
Materiál: směsový úplet

Pokud chcete zkrátit řádně resp. dle potřeby nahoře zahrnout / podhrnout, vytvořit jakýsi šálový límec.



Nadoma i do společnosti :)
 

2 komentáře:

  1. Úžasné, ano v jednoduchosti je krása a ty pouzdrové šaty jsou naprosto překrásné! Jste moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já prostě ujíždím na všem pouzdrovém :)

      Vymazat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)