pondělí 8. června 2015

na milimetry...


Ze šateček jsem byla tak nadšená, že jsem si musela dát střih ještě jednou.
Protože jsem chtěla z látek níže, na šaty už to nebylo. I na halenku jsem muslela střih tentokrát poupravit a pohrát si s detaily. Aby vyšel vzor na spodní látce, šila jsem opravdu na milimetrovou vzdálenost.
Nerada vytahuji střihy, proto většinou stříhám vše podle sebe, případně si střihy dělám sama. Tentokrát jsem ale kápla na střih, který je na vytažený tak jednoduchý, že jsem si ho  prostě musela zkusit.

Střih i návod od Create Kids Couture ke stažení tady.
Jediné co je třeba vědět 1palec = 2,54 cm.
Látky Art Galery Fabrics, design látek Leah Duncan, koupeno na Kdotokdyslyšel





A to je celý střih, tedy plus pár rozměrů, ty podle věku najdete už v návodu.


3 komentáře:

  1. To se malá princezna má:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, na mě už nezbylo... ale taky bych si dala říci :)))

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)