čtvrtek 26. února 2015

Na zimu jaká je...

na prosluněné zasněžené svahy, do břečky, bláta, plískanic, sněhových vánic, za studených větrů, malých mrazíků...
Voda a vítr nemůže, bahno se vypera :))
Softshelky v rostoucím provedení, minimálně na 2-3 roky (pevně doufám).

... a hoooodně originální fotky tzv. podlahovky (podlahová krytina Quic step :))



 




5 komentářů:

  1. Dobrý den,
    jsem v šití začátečník, ušila jsem max. dvoje tepláky dle vašeho návrhu z dřívějška. Už pár měsíců si pohrávám z myšlenkou ušít těm mím drobečkům softshelky. Jedny máme, ale kupovat další se mi nechce. Cena je vysoká. Můžu se zeptat, kolik bych potřebovala materiálu na dvoje jedny vel. 122/128 a druhé vel. 110/116. Když koukám na ty Vaše, tak vypadají hodně jednoduše - šly by střihnout podle tepláků a v pase udělat tunýlek na gumu? Koukala jsem, že látky mráz mají šírku 148cm. A cena my přijde přijatelná. Jenom nevím kolik toho koupit.
    Za radu předem děkuji
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko,
      pokud je šíře ca 150 cm, nejjednodušeji asi na spotřebu --> délka kalhot + přídavyky na záložky dole a v pase. (oměřit, ty které jim dobře sedí)
      Já jsem na 122/128 objednávala 1m, (zelené) - mají zdvojená kolena
      na 110/116 pak 0,7m (růžové)
      Ve finále jsou vlastně oboje kalhoty stejně dlouhé :))
      Oboje jsem šila, aby vydržely alespoň 2-3 roky, tedy delší.
      Menší růžové se aktuálně nakrabatí nad kotníky.
      Zelené mají 10 cm dole záložku, původní plán byl, aby se daly popustit. Aktuálně alespoň nenasákavají dovnitř.
      Spokojenější jsem s těmi zelenými. Růžové úzké s patentem dole s kotníkovími botami tak divně sedí. Pro malé děti, kterým člověk asistuje u oblékání dobrý, ale jak chodí děti už do školky a oblékají se sami je to taková zbytečná komplikace, že si musí ještě nohavice dole rovnat a nebo to prostě mají divně nakrabacené.
      Tunýlek v pase by asi šel, já jsem se bála, že to bude moc hutné, proto jsem raději dávala náplet s gumou.

      Vymazat
    2. softshell (i náplety) jsem objednávla http://www.unuodesign.cz
      Teď tam mají dokonce akci - hromadnou objednávku
      http://www.unuodesign.cz/unuodesign/eshop/22-1-HROMADNE-OBJEDNAVKY/127-2-NOVA-HR-Zimni-softshell
      vychází to 200 Kč/m

      Vymazat
    3. Děkuji za info. Večer mrknu na látky a nejspíš objednám a ušiji, dokud ještě není zima abych to stihla.

      Vymazat
  2. Dobrý den Terezo, podle tepláků by určitě šly střihnout, spotřebu si z hlavy nepamatuji, kouknu na to a během víkendu se ozvu...
    hezký den.

    OdpovědětVymazat

Díky, vaše milé komentáře mě inspirují k dalšímu tvoření a sdílení :)